top of page

Refund Policy

Verzenden & Retourneren

Kan ik mijn bezorging ophalen?
Dit is jammer genoeg niet mogelijk. Wij hebben op dit moment geen fysieke winkel, wij onderzoeken of we dit toekomst kunnen organiseren, maar voor nu is dit niet mogelijk.


Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn in Nederland €5,95 en in andere beschikbare landen binnen de EU €11,50. Bij alle bestellingen boven de €40 zijn de verzendkosten gratis, voor andere beschikbare landen binnen de EU is dit €80.

 

Bezorgen jullie ook in het weekend?
Op zaterdag worden wel pakketjes bezorgd. Op de zondag worden helaas geen pakketjes geleverd. Dit komt doordat bezorgservices niet werken op zondag.


Wat is de bezorgtijd?
De bezorgtijd is doorgaans 1-2 werkdagen binnen Nederland, voor andere beschikbare landen binnen de EU is dit 2-5 werkdagen. De meeste producten hebben wij op voorraad en kunnen snel geleverd worden. Uitverkochte producten proberen wij z.s.m. opnieuw te bestellen, dit duurt doorgaans een week. Wij verwerken bestellingen van maandag t/m zaterdag. Er vinden geen verzendingen plaats op de zondag.

 

Mijn order lijkt vertraagd, wat nu?

Dit is vervelend om te horen en we doen er uiteraard alles aan om uw pakketje zo snel mogelijk naar u toe te krijgen. Als de verzending langer heeft geduurd dan de hierboven vernoemde leveringstijd + verwerkingstijd, neem dan contact met ons op.

 

Mijn pakketje lijkt zoek, wat nu?
Als dit gebeurt, laat het ons dan zo snel mogelijk weten. De standaard procedure zal een onderzoek zijn bij de bezorgdienst. Dit kan vaak een tijd in beslag nemen. Ondertussen willen we u vragen om even bij uw buren te vragen of zij misschien uw pakketje hebben aangenomen.

 

Wat is jullie retour beleid?
Vervelend om te horen dat u graag 1 of meer producten wil retourneren. Retourneren mag altijd tot 14 dagen na ontvangst van uw pakketje. Neem altijd eerst contact met ons op zodat wij uw betaling z.s.m. kunnen terug sturen.

 

In dit geval van retourneren is de koper verantwoordelijk voor de kosten. We adviseren om uw retour-pakketje met een Track & Trace code terug te sturen, dit is uw verzendbewijs mocht het pakketje kwijt raken. Wanneer dit gebeurt, is Duurzaam & Betaalbaar niet verantwoordelijk.

 

Hebben jullie mijn pakketje ontvangen?
Zodra wij het pakketje binnen hebben, sturen wij uw geld terug naar de oorspronkelijke betaalwijze.

 

Kan ik mijn bestelling ruilen?
Dit is helaas niet mogelijk, wel kunt u 1 of meer producten retourneren volgens ons retourbeleid. Tip, kijk tijdens het bestellen van producten altijd goed naar de aangegeven product specificaties, om het risico te verklein dat u iets moet retourneren.

Voor vragen kunt u altijd contact opnemen via:

info@duurzaamenbetaalbaar.nl

bottom of page